piątek, 22 lipca 2016

BLIK - usługa płatności mobilnych z wykorzystaniem smartfona

BLIK to usługa płatności mobilnych z wykorzystaniem smartfona.
Aby z niej korzystać, trzeba pobrać najnowszą aplikację mobilną mBank(Android, iOS, Windows Phone) i zaakceptować regulamin usługi. W aplikacji wybieramy BLIK ( gdy chcemy wybrać pieniądze w bankomacie, zapłacić za przedmiot w internecie czy sklepie stacjonarnym ), wtedy dostajemy unikalny kod 6-cyfrowy( ważny 2 minuty ), który wpisujemy w bankomacie, w sklepie stacjonarnym lub przy płatności internetowej, po czym zatwierdzamy w aplikacji mobilnej na smartfonie wykonanie transakcji. Jest to usługa bezpłatna do wykorzystania tylko na terenie kraju. Limity dla płatności BLIK możemy zmienić poprzez mLinię. W Ustawieniach aplikacji mobilnej mBank, potem --> Ustawienia BLIK możemy zaznaczyć Szybką Płatność - bez logowania i bez PINu do 50 zł w sklepach stacjonarnych.
Kody BLIK umożliwiają wykonywania płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych oznaczonych „płacę z BLIK”. W historii operacji na naszym koncie, będą widoczne także operacje z wykorzystaniem kodów BLIK.
Usługa dostępna z ekontem z taryfą standard i innymi kontami w mBank. Złóż wniosek TUTAJ.
Filmik o usłudze poniżej:
https://youtu.be/2XlOykZ2J3M